maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

träning ger färdighet

Publicerad 2010-05-26 20:27:53 i Allmänt,

hejsan! idag har jag varit så flitig så, var på gymmet med josse innan. körde lite styrke träning och så sprang vi även på maskiner. sprang i ca 10 min och josse sprang på någon annan sak som jag inte riktigt fatta haha. men vi cykla hem efter det och då åt jag lite. och nu kom jag nyss hem från att ha varit ute och sprungit i skogen, det var otroligt skönt. ska snart ta en dusch och sen göra smoothie, ha det fint!

ny necessär från ikea ;)

Kommentarer

Postat av: jossäääh

Publicerad 2010-05-27 18:06:10

hahaha sån köpte mamma till mig med ;) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela