maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

total eclipse of the heart

Publicerad 2010-05-12 17:53:56 i Allmänt,

hej sötnosar! nu är skolan slut för denna veckan,riiktigt skönt. idag hade vi skoljoggen vilket inte alls var någon höjdare. det verkligen ösregnade precis när vi skulle springa. eller gå som vissa gjorde, jag till exempel! så vädret gav denna dagen en tumme ner.

har nyss kollat gg på internet, missa det i söndags. ska nog ta och kolla nästa veckas dh, men vi hörs senare. slänger inte dagens låt nu också, det får bli total eclipse of the heart - westlife, bara för jag tänkte på den nyss och den är bra :)

Kommentarer

Postat av: oliviaaaaa

Publicerad 2010-05-13 00:08:13

"FYFAN, VILL DÖDA LÄRARNA, FYFAN. JAG DÖR NU"

hahaha, känner du igen det? 8)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela