maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

this shoes r made for showing

Publicerad 2010-05-18 20:27:09 i Allmänt,

sitter och är alldeles rastlös, dh klockan 21:00 men fram tills dess vet jag inte vad jag ska göra, inte lönt att kolla film precis. börjar få lite ont i magen nu, inte bra alls. jag är redan sjuk så det räcker =( och just det, jag fick min avslutnings klänning idag men den satt inte alls som jag hade trott, så får se hur jag ska lösa det . inte så lång tid kvar ju och jag har inte klänning, hjääälp..

känner bara för att ha sommarlov nu,vi får väl drömma oss bort än så länge!
but one thing I know for sure: sommaren 2010, kommer bli den absolut bästa.

linne -jades24.com
shorts - net-a-porter.com
skor - stevemadden.com
väska - forzieri.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela