maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

The tide is high

Publicerad 2010-05-19 17:36:53 i Allmänt,

hej darlings! sitter just nu och pluggar, ett prov imorgon och ett på fredag. jippi, eller nej inte precis. mamma och pappa jobbar kväll så jag och josse passar amanda idag,vi ska nog strax börja med maten. och just det, jag var i skolan idag vilket jag inte tror jag har berättat. haha eller självklart, mitt första inlägg idag så inte så lätt för er att veta var jag har varit. dagens outfit och massa annat kommer senare, sitter vid daddys dator. men nu ska jag fortsätta plugga, puss!

dagens låt, idag är det två stycken.
samma låt men olika variationer,heter det så? haha i think so..
den gamla som funnits länge,en tumme upp till den för den är bra!

the new one, också riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela