maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Summer of 2010

Publicerad 2010-05-01 15:40:39 i Allmänt,

gud vad jag längtar till sommaren. är så taggad till allting. sola,bada,kränga glass,varma kvällar,soliga dagar,sova länga, inga läxor, åhus beachhandboll. det finns verkligen en massa saker att längta till. känner redan för att handla massa kläder till sommaren,men det är nog lite tidigt. eller shorts går väll bra. fast är ju egentligen inte fel att förbereda sig i tid. men iallafall så längtar jag sjukt mycket. som tur är,är det bara några veckor kvar,iiiih..

summer of 2010


fest outfit:
T-shirt - maruione.jp
Shorts - desireclothing.co.uk
Skor - brownsfashion.com
Väska - luisaviaroma.com



vardags outfit:
t-shirt - net-a-porter.com
väst - oasis-stores.com
shorts - aeropostale.com
skor - shirise.com
jacka - eruca.jp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela