maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sommar känlsa

Publicerad 2010-05-06 14:30:10 i Allmänt,

sitter och kränger jordgubbar med grädde. eller kränger kanske är fel ord, njuter av varje tugga haha. får verkligen sommar känslor av det. gud vad jag längtar asså, helt sjukt!

min dag har flytit på. har legat framför tvn hela dagen. kollat film,tv,spelat xbox,ätit och suttit vid datorn. så tråkigt har jag inte haft, och när man är sjuk så brukar man bli bortskämd på mat hihi. men nu ska jag kolla tv, ha det bra!

inte världens bästa bild kanske, tog den med webben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela