maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

solo - iyaz

Publicerad 2010-05-25 17:49:00 i Allmänt,

plugg plugg plugg. har bara gjort en av tre läxor, döda mig. eller jag är inte ens klar med den jag håller på mig. ifall ni undrar vad jag sysslar med så skriver jag en bildanalys till en bild jag gjort på bilden bläää. jag har egentligen inte tid för ett inlägg men snäll som jag är så offrar jag mig haha. men nu måste jag fortsätta. ha det fint!

dagens låt är solo - iyaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela