maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mycket väl godkänt!

Publicerad 2010-05-26 17:15:28 i Allmänt,

hej gullungar! sitter just nu och bara njuter av vädret. det är verkligen superhärligt ute,ska snart ut lite tror jag. vi hade matteprov idag som gick riktigt bra, vi fick också reda på betyget redan idag. gissa vad jag fick? haha nej ni kommer aldrig kunna lista ut det..jag fick mvg, snacka om att vara överlycklig. mitt första mvg i matte,inte lite dåligt de ;) asså mvg på provet, inte i slutbetyg.
men nu ska jag kolla tv, ha det fint!

dagens låt: keri hilson - i like

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela