maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

min dag i bilder, so far!

Publicerad 2010-05-13 16:34:21 i Allmänt,

hej sötisar! har nyss lagt in lite bilder från dagen och musiken rullar på som vanligt. gick upp redan halv 10 idag, inte dåligt det. så denna dagen har gått sakta vilket är bra, annars brukar tiden bara flyga iväg. har varit på city gross och handlat, blev dels 3 filmer och två tidningar. i ena tidningen fanns en riktigt snygg plansch som just nu sitter på väggen och stirrar på mig haha. men nu ska jag inte babbla mer, här kommer min dag so far, i bilder :)

mobba varken hur jag står eller allt runt omkring, haha
dagens outfit måster självklart vara med!
svart linne - h&m
vit långärmad - ellos
ljusblåa jeansleggings - bikbok

örhängen jag fick i julas av josse :)

lunch, var lite slö så fick bli mikro-mat, säger man så? haha

favorit drickan måste självklart vara med.

♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela