maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Miley Cyrus - Can't be tamed

Publicerad 2010-05-08 10:24:34 i Allmänt,

good morning!
vakna innan av att det ringde på dörren, wohoo! gårdagen var fullspäckad vilket gjorde att det inte blev några inlägg. igår var det sista dagen på jeppa, tråkigt men saknar alla andra kompisar lite. och för att inte glömma så såg vi här hemma på Old dogs igår, riktigt roligt. rekomenderar den skarpt.

nu ska jag ta och äta, magen kurrar.
ha det fint!

hitta denna låten med miley cyrus igår på youtube. vad tycker ni om den?
själv tycker jag den är sådär,den är annorlunda jämfört med hennes andra låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela