maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

LUND!

Publicerad 2010-05-23 12:35:58 i Allmänt,

heeeej! gårdagen var verkligen jätterolig! vi tog tåget till lund 16:37 och var framme ca 5. vi gick direkt och tog ut biljetter sen stack vi till donken och käka och sen vidare till hemmakväll. klockan blev närmare 6 efter det och då satte vid oss och snacka lite bara dom sista 20 min innan filmen börja. den var riktigt bra, skulle kunna se den en gång till nu. så den rekomenderar jag verkligen att ni ska se.

har nyss klätt på mig och ska snart sticka och hämta josse,men vi hörs senare! puss

var säkert 25 grader minst, riktigt skönt

sötnosen josse!

tåget påväg hem,tog inte så många bilder i lund =/

inte lätt att fota när hela tåget skaka, haha men lite lyckad iaf!

bella sötis, ville inte fastna på bild..

tagen vid dammen här i höör

Kommentarer

Postat av: josssäääh

Publicerad 2010-05-23 13:57:32

fina bilder maddisen! :***

Postat av: bellaa :*

Publicerad 2010-05-23 15:10:41

jag ääääälskar den sista bilden!

så jäkla lyckad dag & jag älskar er tjejer <3

Postat av: josefin

Publicerad 2010-05-23 18:15:38

tack för igår , jag älskar er ! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela