maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Love dealer

Publicerad 2010-05-01 11:06:55 i Allmänt,

godmorgon! är ni uppe än? det hoppas jag för det är lördag och då ska man absolut inte sova bort en enda sekund av dagen. vädret är hyffsat, inget regn iallafall vilket jag tycker är bra för jag hatar det. eller ibland är det mysigt om man bara ligger inne och kollar film så öser regnet där ute,men just nu känner jag för lite sol. vilket jag inte ser än så länge. men vi får hoppas att den dyker upp senare.

har redan hunnit ätit,spelat kort, hoppat studsmatta (stavning?) och klätt på mig. fast det jag har på mig är baara slappekläder. jag ser rent ut sagt inte nice ut just nu, haha. men det skiter jag i, iallafall nu när jag bara är hemma. vem pallar bry sig hur man ser ut då? inte jag :)

gårdagen var verkligen lyckad. hey kom hem till oss, först bara josse och sara. vi åt, spela kubb och brändboll (stavning där med?),sen kom jessica och hans-erik. riktigt trevligt, tack jossääh som gjorde kvällen ♥

nu ska jag gå ut, ha det fint!
dagens låt: Love dealer - Esmee Denters ft Justin Timberlake

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela