maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

let me tell you one time

Publicerad 2010-05-08 17:22:14 i Allmänt,

hej sweeties!
var nyss och handla med mammi. bli tre rätters ikväll så då var man ju tvungen. idag är det lördag vilket jag älskar, men vem gör inte? haha iallafall..något som är lite mindre bra är ju vädret. dock kan det vara lite mysigt ibland med sånt här väder men just nu känner jag för lite solsken. lyssnar på en av mina favorit låtar, ni får se vilken det är senare. lovar att lägga upp den :) vill inte avslöja den nu och så har ni redan hört den när jag lägger upp den.

men nu ska jag ner och hjälpa till med maten, och sen ska vi fixa klart på mitt rum.
ha det fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela