maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

imma be

Publicerad 2010-05-22 10:56:49 i Allmänt,

godmorgon allihopa! vakna för ca en halvtimma sen skulle jag gissa på. kollar just nu på mtv och ska snart ta fram lite käk. sen blir det att duscha och när pappa kommit hem så ska vi nog sticka och handla. eller han vet inte om det men jag vill det,haha. men nu ska jag ta och äta, ha det fint!

etta på topplistan, helt okej! blir nog bättre efter ett tag
Black eyed peas - Imma be

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela