maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I'm alive

Publicerad 2010-05-21 22:37:14 i Allmänt,

hejhopp! im back in track, eller nej inte riktigt. nu har det typ varit ett inlägg om dagen. men vi har haft två prov denna veckan och vi ska ha två till nästa vecka. sen har jag nog all tid i världen för er. 10 veckors sommarlov som väntar på oss just nu, gud vad jag längtar.

sitter just nu helt rastlös,var men vicky en stund innan men nu gör jag inget. hade planer, men det blev aldrig av. vet inte om jag ska kolla film eller vad,åh hatar när det är såhär. vet heller inte vad jag ska göra imorgon, det är ju lördag och jag vill inte sitta hemma och glo film typ. alla här hemma ska iväg, och det vill jag också..

men nu ska jag inte vara så negativ,det har kommit en ny plansch som ska sättas upp imorgon. en justin bieber poster kom i den nya julia, kommer ihåg att jag prenuminera på den innan men nu vill jag mest ha postern. i nästa nr står det också om han så gissa vem som ska köpa den? haha :)
men nu ska jag ner och..ja vi får se. pusss

gammal bild,men har inga nya tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela