maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

god bless the broken road

Publicerad 2010-05-11 15:49:49 i Allmänt,

ni har väll inte glömt den?
kommer ihåg att många lyssna på denna låten innan men inte nu så mycket, tycker den är riktigt bra iallafall och lyssnar fortfarande på den en del.

imorgon är det skoljoggen, bläää! men jag överlever, för sen är vi ju lediga torsdag och fredag. kommer bli super skönt. dom har också snackat om att vädret ska bli riktigt bra, upp till 20 grader om jag inte såg fel? nej det gjorde jag inte :)

ikväll kommer dh på tvn, även cougar town. gud vad jag älskar tisdagar. men nu ska jag ner och göra en fruktsallad och njuta av den. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela