maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Down to earth

Publicerad 2010-05-12 20:41:16 i Allmänt,

heeej! känner mig otroligt pigg av ingen anledning alls haha. sitter och lägger till bilder på en riktigt snygging, vem får ni räkna ut själva. haha jag tror ni vet vilken filur det är ;)
jag och josse ska kolla film snart, ska se om jag kan hitta The last song, annars blir det någon annan. riktigt skönt med lov nu,eller det är ju bara två dagar men bättre än inget. men nu ska jag ta och leta upp filmen, bjuder på dessa bilderna haha, nyduschad och osminkad jippii!

tycker ni ska lyssna på down to earth - justin bieber, för den är riktigt bra!
han har själv skrivit den, han skrev den efter att hans föräldrar skiljt sig.


Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-05-12 21:35:44

åhh kan inte du videoblogga nån gång? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela