maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Done!

Publicerad 2010-05-01 17:15:50 i Allmänt,

äntligen klar med städningen. dammsugat,dammat av och bäddat sängen. känner mig lite stolt, eller jag städar typ hela tiden, kan inte ha det för stökigt. men inte ofta jag orkar damma av, men nu har jag inte så mycket saker på mina hyllor och bord så det gick rätt snabbt. har ju lagt in bilder innan på rummet så det är ju inte helt nytt för er, men nu är det dag så då kanske man ser det på ett annat sätt. förra gången var det ju mörkt ute. och förresten, rummet är inte helt klart. som jag sa innan så har vi inte satt upp blommor,tavlor och min nya spegel.

love love love!

ska skaffa lite blommor i fönstret.

här ska tavlor och en spegel upp.

den spegeln som står mot väggen ska jag sätta upp.
och den lilla runda ska ner!

fick denna gulliga teckningen igår av en tjej på jeppa :)

Kommentarer

Postat av: jossäääääh !

Publicerad 2010-05-01 18:37:32

det blev ju suuuuperfint madde! passar en superfin tjej som dig :**

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-01 18:49:46

det är jättefint !!!! :D:D:D:D och bara för jag ligger i din säng just nu....... och lyssnar på emo musik ...... skoja den e bra D::D:D:D ska vi till höörs livs snart eller??????? pussssssssssss

du kan prata irl med mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela