maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Chariot

Publicerad 2010-05-05 18:51:12 i Allmänt,

hej sötnosar!

sitter och kollar tv nu och är alldeles ensam hemma. håller mig sysselsatt med pappas dator. har nyss suttit och drogat justin bieber på youtube ett tag,man kan inget annat än älska han ♥

dagen har rullat på som vanligt och imorgon slutar vi tidigare. redan klockan 1,riktigt skönt. helgen blir chill, på fredag ska jag nog ta och hyra filmer och pappa ska även handla Avatar nu innan helgen kommer. så blir perfekt att se den + många andra nu till helgen. har inte sett den än, känns som om jag är ensam om det haha.

inlägget går segt för jag sitter och drömmer mig bort. jag tänker verkligen flytta till usa när jag blir större. eller är det bara i filmer som det är så fint? haha nej men jag drömmer mig bort dit, att allt är helt perfekt. bor i en jättefin gata i ett jättestort hus med min familj. vädret är perfekt hela tiden,soligt och varmt på dagarna och på kvällarna är det åtminstonde också varmt. fattar inte varför vi inte redan bor där, palla sverige...

men nu tycker jag vi snackar om dagens låt.
Chariot - Gavin Degraw

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela