maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bella och sara

Publicerad 2010-05-30 19:12:24 i Allmänt,

hej sötnosar! gårdagen var super, var som sagt i malmö för amanda spela match. vid halv 6 tiden kom bella till mig och lite senare kom sara. vi stack nästan direkt in till höör för att äta pizza,handla godis och bara gå runt lite. riktigt skönt väder var det. senare på kvällen satt vi mest vi datorn och flumma. sen kolla vi en liten bit på "old dogs" en riktigt rolig film. men sen somna vi..

sara och bella stack hem vid 12 tiden idag, sen dess har jag kollat film och bara chillat. ska kolla en till film nu med josse och äta blåbärspaj, mums! men vi hörs senare, ha det fint!

min dator är otroligt seg nu så det tar jättelång tid att ladda upp bilder.
så ni får nöja er med tre stycken.




Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-06-01 22:28:33

im already heeaaaaa!

skulle du dejta mej, barrrrra för jag är kissies lillebor?



HHAAHHA <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela