maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Vinter vs Sommar

Publicerad 2010-03-09 22:34:53 i Allmänt,

vad tycker ni är bäst, vinter eller sommar?

Självklart tycker jag sommaren. vintern kan ju vara riktigt mysig oftast men jag tröttnar snabbt på den. sommaren är ju så mycket bättre. sola,bada eller att bara ens kunna vara ute i shorts och linne låter underbart. jag orkar inte att det ska vara så sjukt kallt hela tiden, så ge mig sommea. ge oss sommar. tror ni håller med, lite iallafall. sommaren är faktiskt liite bättre. och jag längtar ihjäl mig, plus 10 veckors lov låter inte så fel ;)

snygg outfit, ge mig den tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela