maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

valpar for sale

Publicerad 2010-03-19 19:36:35 i Allmänt,

blev hyrt tre filmer, en av dom var amandas. tror inte ni är så intresserade av vilken det blev. men vi hyrde en action och en komedi. vet faktiskt inte vad den ena hette, men komedin var "yes man". verkar riktigt rolig och Jim Carrey är en riktigt bra skådespelare. vet inte om namnet blev rätt stavat men skitsamma. tror det blir att börja kolla nu om vi ska hinna se båda.

bild på en av valparna. bara de två tjejerna som är tingade (paxade) men killarna är kvar ;) så köp dom..för jag vet att ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela