maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bilder? tyvärr

Publicerad 2010-03-28 17:37:19 i Allmänt,

blir att snart träffa olivia, håller på att fixa mig nu. sa det innan också men då gjorde jag aldrig det. vakna nyss faktiskt,råkade somna i amandas säng,men nu är jag igång!

någon fråga om bilder, vet inte om personen syfta på bilder på idolerna eftersom dom var på jägers. men tyvär blev det inga,hade inte ens mobilen med mig, och kameran kunde jag inte ha med för man får inte ha väskor och jackor där inne utan dom måste man lämna in och sedan hämta när man ska hem igen. så inga bilder tyvär :/ känner mig hemsk som inte tog några,men ja..finns inget att göra åt det nu!

jag juust nu, vi hörs senare sötisar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-28 19:09:16

haha nu skäms jag rejält ;)

du kan kanske ta bilder när du är med olivia eller

senare? fin blogg förresten :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela