maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

school's out!

Publicerad 2010-03-19 16:09:35 i Allmänt,

hej sötnosar! kom hem från skolan för en timme sen och det jag gjort än så länge är att jag har ätit. kommer bara bli en chill/mysig hemmakväll idag tror jag. ska nog iallafall ta lite nya bilder, kolla film och typ spela sims. haha mobba mig inte, det är faktiskt rolig! och imorgon ska jag vara med erika fika, kommer bli askalas.

dagen har rusat iväg. första lektionen var hk vilket gick riktigt fort. sen hade vi no & då hade vi dels ett litet läxförhör som jag tycker att jag klara galant. sen var det elevens val och då träna jag & min dansgrupp på vår redovisning. om ni vill att jag ska förklara lite mer detaljerat så är det nämligen så att vi har fått i uppgift att redovisa en dans på gympan, och den ska visas upp nästa vecka och vi var inte riktigt klara, men nu är vi. bara så ni inte tror att jag går på någon slags dans, för det gör jag ikke. sen till sist hade vi so, kolla bara på någon film. så totalt chill idag.

& jag installera in något nytt internet idag så jag kan inte lyssna på musik på youtube, så ni får försöka överleva utan "dagens låt" ett tag. förutom om jag sitter vid pappas eller josses dator, för där funkar det. men nu ska jag hitta på något annat. massa pussar

sooo madde style, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela