maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Twilight

Publicerad 2010-03-06 12:57:35 i Allmänt,

hej sötisar! solen skiner och jag är på superhumör. även lördag vilket gör det ännu bättre. har nyss tränat på vår såndär tränings-sak i 20 min utan att stanna, reekord. haha men jag känner mig riktigt duktig,ska börja göra det mer, och snart är det sommar vilket blir ett ännu större "måste".

gårdagen var skoj, familjen hey kom ju hit. vi kolla dels två filmer, The Proposal och New Moon. första gången jag såg twilight, eller ettan har jag sett men det var första gången jag såg tvåan. höll på att dö när jag såg Taylor Lautner, han är förjäkla snygg. heelt sjukt..

men nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att fika i ute rummet för första gången detta året, hihih ha det superbra och så hörs vi senare. slänger in dagens låt senare men nu så länge får ni stirra på denna underbara bild. pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela