maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Stort är snyggt..

Publicerad 2010-03-04 18:45:22 i Allmänt,

har nyss tränat so och tror inte jag behöver göra det mer, har allt i huvudet nu. kollar runt på lite kläder samtidigt som jag kollar tv. hitta denna snygga outfiten, gilla speciellt byxorna. man behöver inte alltid ha tighta kläder för att det ska vara snyggt, dessa byxorna var riktigt snygga ju. och det finns stora tröjor man kan gå runt med som är sjukt snyggt, så en tumme upp för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela