maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Sting - fields of gold

Publicerad 2010-03-24 16:08:44 i Allmänt,

hej allihopa. barnvakten madde här, yes så ligger läget till. josse är inte hemma för hon har någon vårfest med klassen, så jag passar amanda alldeles själv. ska snart (om jag orkar), göra fruktsallad med någon god citrongrädde till. eller så gör jag det ikväll så pluggar jag nu bara. matteprov idag,gick faktikst bra. men efter varje matteprov så känner jag mig nöjd,fast resultatet är inte så bra som jag trodde. så jag brukar inte ha så höga förväntningar.

nej nu måste jag plocka undan maten och börja plugga.
dagens låt, inte världens bästa men den är heller inte dålig
ha det finfint och så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela