maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Sometimes when we touch..

Publicerad 2010-03-18 19:58:17 i Allmänt,

hello bitches!

skolan idag har varit helt okej, varken rolig eller tråkig. men imorgon är det fredag vilket jag älskar. sen helg, tror det blir att chilla imorgon men på lördag ska jag va med erika. eller jag vet inte hur det blir, nu fantiserar jag lite känns det som. men vi ska vara i helgen iallafall. var med oscar idag, följde med han hem efter skolan så det är därför som detta är mitt första inlägg. ska faktiskt träna på no:n nu, vi har skriftligt läxförhör imorgon. som jag tror jag kommer klara hyffsat, om jag tränar. men då måste jag sätta igång nu. vi hörs senare, ha det fint!

dagens låt, riktigt fin är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela