maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Skola imorgon, kill me..

Publicerad 2010-03-14 21:06:12 i Allmänt,

har nyss suttit och kollat wipe out, riktigt roligt. haha tror alla tycker det,men jag är en sån människa som skrattar när andra slår sig, fråga själv någon haha..fast kanske inte precis om någon knäcker nacken eller så. så taskig är jag inte :) ska träna lite på min redovisning nu,har inte hunnit göra det än. hoppas ni haft en härlig dag. själv har jag det. det enda som sabbar allt är att det är skola imorgon, jag orkar verkligen I N T E. vill bara skrika ut hur mycket jag hatar det, haha. men jaja, får försöka överleva. vi hörs nog lite senare, pusss

Kommentarer

Postat av: josse hey

Publicerad 2010-03-15 21:35:19

alltid lika snygg madde.. jag älskar dig (L)(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela