maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

She fly's me away

Publicerad 2010-03-07 11:13:09 i Allmänt,

godmorgon alla sötisar!

vakna för snart en timme sen, var nyss nere och åt så nu gör jag inte så mycket. josse är inte hemma så gissa vilken dator jag sitter vid? haha jag tror nog ni vet :) idag blir det att sticka till ikea,sen vidare till farmor en snabbis för vi ska sen vidare till mormor och morfar. vi ska fira morfar som fyllde år nu i veckan.

nu ska jag börjar städa lite, mitt rum är inte så himla fint. men vill först bara tacka bella för min nya header, kunde inte gjort det bättre själv. så massa tack till dig :) innan jag sticker slänger jag även in dagens låt : Jason Derulo - She fly's me away

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-03-07 14:06:41

vsg madde, så lite så! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela