maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Ser du stjärnan i de blå?

Publicerad 2010-03-12 15:32:34 i Allmänt,

..ja den lyser för oss två ♥

heej sötnosar, fredag idag vilket är helt lovely. sofi är här och vi + josse håller på att fixa lunch nu. snart kommer david hit, inte för jag vet vem det är men det kommer säkert bli trevligt. förutom att jag har ont i magen så är allt helt underbart just nu. överlycklig att det är helg,världens bästa pojkvän,bästa kompisar & familj.

nej nu ska jag hjälpa till med maten. slänger in ännu en låt jag älskar pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela