maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

så mycket bättre.

Publicerad 2010-03-21 18:24:21 i Allmänt,

heejsan!

olivia och jag har nördat datorn hela dagen. men det är inget jag klagar över,för det har varit hur kul som helst. vi ska strax ner och äta och sen får vi se vad vi gör. bra planering vi har ellerhur? nej men man måste inte planera för att saker och ting ska bli kul. haha eller det är olivia och jag ensamma om kanske?.. iallafall, nu ska vi återgå till att nörda spel, puss.

om Mr.Bean var med i twilight
haha då hade den varit så mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela