maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

rude boy

Publicerad 2010-03-06 14:53:13 i Allmänt,

sitter och funderar på vad jag ska göra idag. kan ju fråga om någon vill hitta på något,eller sticka till ishallen och kolla på hockey där josse och sofi redan sitter bänkade. eller så..stannar jag hemmar och pluggar lite till redovisningen, det är inte något jag vill göra frivilligt bara så ni vet. men imorgon sticker vi till ikea och sen vidare till mormor och morfar vilket gör att jag inte kan fixa med den imorgon, tror jag iallafall. ska iallafall göra mig i ordning snart och sen får jag se hur det blir.

dagens låt: Rude Boy - Rihanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela