maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

pallar ni?

Publicerad 2010-03-25 21:28:55 i Allmänt,

heey alla supersöta!

dagen har varit fullspäckad,stavas det så? iallafall..skolan var halvrolig,och den blev ännu bättre när jag fick reda på mitt mattebetyg. känner för att skryta lite, VG & en sol. hihi man får en sol om man klarar en mvg uppgift vilket jag sällan gör. haha ni trodde säkert jag skulle skriva att jag fick mvg,men detta var mitt bästa betyg hittills i matte. så nu är jag gladeeer! efter skolan blev det att åka direkt till city gross för att handla smink, eller bara foundation. men självklart märkte jag i bilen att den var konstig så pappa ska byta den imorgon.

efteråt träffa jag efterlängtade olivia, hade verkligen så överdrivet kul. du lyser upp min dag älskling! vi tramsa som vanligt, haha ni som känner oss visste väl redan det..? ska strax se film och sen blir det att nanna. här kommer ännu en "dagens låt" det känns som om det är det enda jag lägger om in nu för tiden. men jaja, hoppas ni överlever.

ni får ha det superfint, puss!

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2010-03-26 03:39:27

detsamma älskling :D alltid lika kul med dig,

love u <3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela