maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

pain in the ass

Publicerad 2010-03-29 20:31:59 i Allmänt,

hej gullungar! har fortfarande inte sett klart den andra filmen för jag har behövt pausa en massa. efter vi ätit middag så stack jag ut och spela fotboll med amanda, och gissa vem som nu har ett stort upprivet sår på låret..? jo jag, halka på grusen men märkte inte förrens senare att jag hade ett sår.

tänkte först ta fram lite chips och dippa som jag kunde kränga i mig till filmen. men då tänkte jag att jag kunde vara lite nyttigt istället. jag är verkligen godis beroende, ni ska bara veta... kommer vara en "pain in the ass" att försöka hålla på såhär ett tag. måste faktiskt tagga ner på det onyttiga vilket funkar liiite genom att äta som tex dethära :

en kiwii
en apelsin
tomat (inte nödvändigt men hitta den i kylen)
ett äpple
stort glas vatten
ett glas proviva



passa på att ta bilder på sötnosarna idag! jag är verkligen förälskad i dom..det är tyvärr bara två veckor kvar till vi ska lämna bort dom till dom som köpt dom. fast denna bruna som är på första bilden (molle) är inte tingad/köpt än, vi får se hur det blir med han! fast vet att ingen kan säga nej till det underbara ansiktet ♥




Kommentarer

Postat av: sorräh :))

Publicerad 2010-03-30 10:54:22

HAHAHAHAHHAHH, paain in the ass som ana säger det 8DD<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela