maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Nicklas Hocker ♥

Publicerad 2010-03-27 16:00:14 i Allmänt,

hej allihopa! kom hem från sara för en timme sen typ,tack för igår och idag. vi har mest chillat idag och kollat film och ikväll blir det att kanske passa amanda om mamma och pappa ska på bio!

gårdagen var totalt lyckad. idolerna kom ju också dit, liten synd att inte rabih kunde komma fast det var ändå nicklas jag ville träffa mest. han är så sjukt söt och han har en övergrym röst. synd bara att jag inte fick hans mössa igår =(.. han kasta ut sin mössa i publiken (även hans tröja) men mössan kom rätt nära mig och tror ingen märkte den på direkten så som jag gjorde,onödig fakta kanske men jag stör mig på det fortfarande haha. fast något som gör mig lite gladare är att jag åtminstonde fick en kram av han & autograf =) aja, tack för igår alla som gjorde kvällen super.

U som i underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela