maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nattbloggning

Publicerad 2010-03-29 01:03:40 i Allmänt,

klockan är 01:00 och jag kom hem för typ en halvtimme sen. har varit hos emil med olivia,eva och ilir. ganska lyckat faktiskt,men hemvägen var oslagbar. haha,skrattar bara jag tänker på det, jag älskar er tjejer ♥

just nu känner jag mig lite halvtrött. funderar på om jag ska sova eller inte. så himla skönt att det är lov imorgon iallafall. är helt slut efter allt i skolan. fast det känns egentligen som att förra lovet var för typ två veckor sedan. vistse ni att det är typ 8 skolveckor kvar innan sommarlovet? om man räknar bort vår prao som är i två veckor. så himla gött, längtar så sjukt mycket.

men nu ska jag ta och sova, bestämde mig nyss för det.
sov gott & dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela