maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

myskväll!

Publicerad 2010-03-27 16:47:15 i Allmänt,

hej gullisar! jag har exakt ingenting att göra just nu och heller inget roligt att berätta för er. men jag tänkte att jag kan skriva en massa onödigt nu när jag ändå inte har något annat för mig.

- tänker på gårdagen heeela tiden nästan.
- tänker på att den mössan kunde varit min, hehe
- orkar inte fixa mig så ser ut som ett troll
- skulle egentligen kanske åkt till usa idag (fast det blev ändrat för överlängesen)
- jag lyssnar på nick jonas - who I am
- den är överbraaa.
- jag känner mig slö i hela kroppen efter gårdagen
- ikväll blir det filmkväll med amanda.
- jag är törstig så ska ner och dricka nu.

vi älskar kamerna, och kameran älskar oss!

Kommentarer

Postat av: you know who...

Publicerad 2010-03-30 16:47:00

snygga som få!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela