maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Mr Cool

Publicerad 2010-03-17 17:13:07 i Allmänt,

hej sötnosar! skolan idag har faktiskt inte rusat iväg som den brukar, den har faktiskt inte varit så jätte rolig som den brukar heller. vet inte varför,men ni vet att jag hatar onsdagar så ja. är barnvakt idag,passar amanda. hon var lite över hyper innan men nu sitter hon bredvid mig och läser tidigningen och sjunger till musiken som spelas. lite småtrevligt. ska börja sätta igång med läxan nu, har en del. har nyss kollat kläder på ellos som ska beställas, kanske visar er vad om ni är snälla :) nej nu ska jag ta i tu med läxorna, puss!
 
dagens låt: My Cool - Adam Tensta

Kommentarer

Postat av: bella :*

Publicerad 2010-03-17 17:20:58

håller med, onsdagar är sämst! :(((((((((

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela