maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Mc-jacka?

Publicerad 2010-03-17 18:40:21 i Allmänt,

funderar skarp på att beställa denna? vad tycker ni? tycker den ser rätt häftig ut och riktigt snygg. men vill gärna höra lite om vad ni tycker? satsa på denna eller en vanlig? eller kanske jeansjacka? hjääälp

sitter och pluggar nu, dötrist. om man ändå bara kunde trolla och göra så allt var gjort på en sekund. skulle inte det vara härligt? haha tror inte någon av er tänker "nej absoult inte,jag älskar läxor". hinner inte skriva mer nu, men kommentera gärna vad ni tycker om jackan eller vad jag annars ska ha får någon? för jag har stoort problem med det. puss

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2010-03-17 20:15:48

ja, klart du ska :)

Postat av: oscar

Publicerad 2010-03-17 20:55:36

köp den :) din lille tuffing ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela