maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Maddes vill ha outfit..

Publicerad 2010-03-01 16:59:27 i Allmänt,

orkar inte göra läxan just nu,tar det sen. och top model går på tvn vilket man blir besatt av. fast det är ju inte så konstig,det som är så bra :) fast eftersom det blir hockey ikväll så måste jag börja med läxan snart, skjut mig :( haha nej nu ska jag inte klaga, gjorde denna snygga outfiten innan. min egna lilla vill ha outfit. linnet ser lite konstig ut på sidan men jag vet inte hur man fixar det.

ni får ha det fint tills nästa gång vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela