maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Madde in action

Publicerad 2010-03-16 18:49:49 i Allmänt,

även jag kan vara på topp ibland!

heej g0llungar! sitter och gör nada nu. hjärt och lung räddning i skolan idag, boooring as hell. men vi sluta tidigt vilket fick mig att göra ett litet litet glädjehopp. jag och sara stack in till höör för att fixa prao plats,men han som jobba visste inte om dom tog emot det så vi får kommer tillbaks en annan dag. så vi hade exakt inget att göra och jag hade glömt plånboken hemma så smart som jag är. men sorräh var så himla gollig att hon låna mig lite pengar, så vi gick till konsum och köpte en massa. haha det var så himla kul.

sara: nu har vi bara 10 kr kvar att handla för eftersom jag har 25 kr.
jag: men du sa innan att du hade 45 kr?
sara: ja oj just det..MEN DÅ KAN VI JU STORHANDLA!

haha, vi hade inte alls mycket pengar och så handla vi så att det exaakt räckte. vi trodde inte ens att vi skulle ha råd till en påse för 1 kr. vi stack hem här efter och kolla outsiders.

nu gör jag absolut ingenting, men klockan 20:00 är det "dating in the dark" följt av "desperate house wives" och sist men inte minst "cougar town" ,kommer sitta fast klistrad framför tvn, ska även göra en äpplekaka innan som jag kan sitta och mumsa på. men vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela