maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

M som i..

Publicerad 2010-03-15 21:10:27 i Allmänt,

maddes outfit. yeye, kom på att jag inte lagt in det. eller att jag inte skrivit om den. har faktiskt ingen bild på de så ni får föreställa er haha. ska faktiskt ta och duscha nu och sen blir det att äta kvälls mat/fika och sen blir det att krypa ner i sängen och nanna. imorgon har vi hjärt-och lung räddning i skolan hela dagen så inga lektioner, chill. och så sluter vi tidigt, ännu bättre.

dresscode for today:
grått linne - gina tricot
svart kofta - gina tricot
svarta leggings m nitar - gina tricot
rosa ring m en blomma på
tygskor - skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela