maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

loooooooooov

Publicerad 2010-03-26 16:20:05 i Allmänt,

hej gullungar! skolan har rullat på som alltid,riktigt rolig också. fast det är alltid fredagar. ikväll blir det jägers med sara vilket kommer bli super. idolerna nickals,eddie och rabih ska också vara där vilket är helt lovely. förutom att det inte är så mycket techno/dans låtar. nej nu hinner jag inte skriva mer, kollar gossip girl och missar en del spännande saker.

känns som om jag baara lägger in om justin bieber, men denna plus dom andra
är faktiskt riktigt bra, ha det fint!

Kommentarer

Postat av: lydia

Publicerad 2010-03-27 13:34:40

Nicklas är underbar! :)

Fin blogg du har, gjort allt själv? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela