maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

koöga på att silverfat, nice!

Publicerad 2010-03-03 16:42:08 i Allmänt,

hej sötn0s@r! onsdagar är förjäkla dryga enligt mig? och det har jag sagt ett antal gånger så jag tror ni vet det. men idag var det en spännande dag och mycket rolig. dissikera ett koöga på no:n ganska spännande faktiskt, blir alltid så uppspelt när man ska göra något sånt. tycker det är ganska kul,fast jag måste erkänna att jag tyckte synd om den lilla kalven. inga andra intressanta lektion. eller svenskan var kul, spenderades mesta dels med oscar och sorräh. nu ska jag fortsätta att kolla top model men slänger först in dagens låt, en myyysig låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela