maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Jackor i massvis

Publicerad 2010-03-21 22:37:20 i Allmänt,

eller det blev två st, ska inte överdriva nu. en jeansjacka och en skinnjacka. är lite tveksam på jeansjackan när man ser den på denna bilden. men den kommer säkert sitta snyggt. kolla egentligen på två helt andra än dessa,men självklart fanns dom inte i rätt färg eller så var de slut i storlekar. haha och jag blev inte förvånad, det är inte först eller andra gången det händer mig. aja, men leveransen är jätteseg. får en i v.15 och en v.17. ,så typ 3 veckor till. wihoo, har något att se fram emot iallafall! men nu ska jag sluta babbla om dom..

ska faktiskt ta och sova nu, eller ska först välja kläder men sen blir det att nanna.
sov gott och dröm sött!

förresten: är det bara jag som tycker att min textstil är jobbig? man jag ska byta när jag hittar en snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela