maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

It don't matter if you're black or white

Publicerad 2010-03-03 22:22:36 i Allmänt,

kvällen andra och sista inlägg för idag, min dåliga uppdatering beror på alla min läxa. har prov på fredag och kan inte så värst mycket, kan fortfarande inte det men ska plugga rejält imorgon. i helgen sticker jag till farmor så då blir det ingen uppdatering överhuvudtaget, om inte någon känner för att gästblogga lite kanske? :) kom även på just nu att jag har engelska glosor till imorgon men har inte boken med mig hem, haha sprängs snart av alla läxor. har även redovisning på måndag och vill inte hålla på med den i helgen så måste göra den imorgon. har ingen aning om hur jag ska klara av allt detta, wish me good luck..nej nu hinner jag inte skriva mer, ska fixa mig nu och sen blir det kaanske att läxa igenom so:n, om jag orkar..

snygg party outfit, mjaauw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela