maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i'm walking on sunshine!

Publicerad 2010-03-30 21:24:23 i Allmänt,

hej gullisar! riktigt skönt att vakna upp till så härligt väder som det var idag,men vem gillar inte solsken egentligen? i love it. har varit med oscar idag vilket var massvis med kul. annars har det inte hänt så mycket annat. och just det,mitt sår har läkt alldeles perfekt. inte för att det ser bra ut nu,men mycket bättre skillnad sen igår iallafall. kan tyvärr inte ligga på sidan, får då svider det, känner till och med av såret när jag sitter. stackars mig...

nu ska jag nog träffa olivia, ni får ha det asbra! massa pussar

så underbart gott..


dagens outfit:
svart linne - gina tricot
rosa kofta med tryck "over and out" - gina tricot
ljusblåa leggings - bikbok
vit blom-ring - vet ej (mammas)
black nails - grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela