maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i'm not pop, i'm hip hop

Publicerad 2010-03-08 23:35:33 i Allmänt,

..jag är inte dålig på att uppdatera, jag är bara upptagen med annat. typ samma sak eller...?

nej nu ska jag sluta larva mig. kan erkänna att jag är dålig på att uppdatera, ibland iallafall. men jag kan även vara riktigt flitig. man skriver oftast om det som poppar upp i huvudet, men ibland finns det inget som gör det. man får hjärnsläpp och det ända man tänker då är "vad ska jag skriva om..?" det kommer inga ideér. sånt hatar jag. speciellt efter att ha gjort över 300 inlägg så är det ännu svårare, det blir ju det ju längre man bloggar. man har ju skrivit om allt och alla. fast något jag kan skriva mer om är:

- tips om bra filmer
- hiss & diss lista
- mer outfits, både på mig och kändisar
- frågestunder
- vad jag tycker om andra bloggare kanske?


det finns en massa faktiskt, jag har ju redan skrivit om detta, fast inte så mycket som jag borde. eller den sista punket har jag ju inte, men kan ta tiden till att göra det någon gång, kan vara kul att höra andras åsikter om de stora bloggerskorna/bloggarna förutom ens egna. eller är det jag som sitter här och gissar? jag tycker det är så iallafall.

nu ska jag faktiskt sova! vi hörs imorgon, men när vet jag inte. ska vara med oscar :)
sov gott och dröm sött!

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela