maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I wanna hold u till I die

Publicerad 2010-03-19 21:46:56 i Allmänt,

yesman, haha förjäkla rolig film. ni kanske redan har sett den, den är inte ny precis. men första gången jag såg den iallafall. rekomenderar den skarpt för er som är nyfikna. handla om han Jim Carrey som typ alltid sa nej innan till allt och hans liv var ganska tråkigt, men sen blev han tvungen att säga ja åt allting och så hände det massa saker så han fick tur och så. så en tumme upp, 5 av 5 toasters.

tänkte lägga upp en dagens outfit nu när jag ändå är igång.
vitt linne - bikbok
mörkblå tröja med tryck "kungligt bra" - från skolan (min systers tröja)
svarta leggings - gina tricot

fick även hem mina nya skor idag,ett par vita och ett par svarta.
imorgon blir det att beställa lite kläder. aja,puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela